دومین روز از اولین تست پیش فصل ۲۰۱۵ در پیست خرز، که در ساعت آخر با بارندگی نیز همراه بود، با ثبت بهترین زمان توسط سباستین فتل از تیم فراری به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  فتل با فراری SF15-T موفق به ثبت ۸۸ دور و همچنین سریعترین زمان، با تایرهای مدیوم شد.
اتومبیل سائوبر توانست با رانندگی فلیپه نصر، سریع تر از ویلیامزِ والتری بوتاس ظاهر شود.

تیم مرسدس و قهرمان ۲۰۱۴، لوئیس همیلتون، توانستند مانند دیروز بیشترین تعداد دور را در پیست به ثبت رساند و در نهایت پس از ۹۱ دور به علت مشکل در سیستم خنک کنندگی و نشت آب از ادامه تست کناره گیری کرد. مشکلی که اتومبیل ویلیامز را نیز درگیر کرد.

مکلارن و ردبول، روز پر دردسری را پشت سر گذاشتند.
مکلارن هنوز با مشکلات اتومبیل خود دست به گریبان است و جنسن باتن با MP4-30 خود، پس از کامل کردن ۶ دور و ثبت زمانی بسیار کند، به کار خود پایان داد.

دنیل کیات از تیم ردبول به علت آسیب رسیدن به باله جلوی اتومبیلش و نبود باله یدکی، موفق به ثبت زمان نشد.
و اما تیم لوتوس که روز قبل نتوانسته بود خود را به تست برساند، روز دوم تست شروع به کار کرد و با رانندگی پاستور مالدونادو ۴۱ دور در پیست زد.

با بررسی زمانهای ثبت شده در تست  قبلی و تستهای ۲۰۱۴‌، میتوان دید که اتومبیلهای امسال به میزان قابل توجهی سریعتر هستند. به طوری که فراری حدود ۴.۵ ثانیه و مرسدس و ویلیامز به ترتیب ۴.۶ و ۶ ثانیه، زمانهای بهتری نسبت به تست سال گذشته بر جا گذاشته اند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار